Jak udostępnić konto reklamowe na Facebooku?

Opublikowane przez Jakub Wójcik w dniu

Ostatnia aktualizacja 4 stycznia, 2024 przez Sylwia Kąkol

Aby udostępnić konto reklamowe na Facebooku, musisz przede wszystkim korzystać z Menedżera Firmy na Facebooku.

Następnie, musisz wykonać następujące kroki:

1. Wejdź w ustawienia firmowe

Przejdź do wybranego konta reklamowego, które chcesz udostępnić, i wyświetl je z poziomu menedżera reklam. Po lewej stronie, u góry, znajdziesz opcję “Narzędzia biznesowe”. Kliknij w nią i wybierz zakładkę “Ustawienia firmowe”.

Jeżeli nie widzisz zakładki “Ustawienia firmowe” w tym samym miejscu, co na powyższym screenie, być może jest ona u Ciebie nieco niżej, ponieważ kolejność tych zakładek jest zmienna.

2. Wybierz swoje konto i przypisz partnerów

Następnie przejdź do zakładki “Konta”, wybierz opcję “Konta reklamowe”, wybierz konkretne konto z listy, które Cię interesuje, i na końcu wybierz opcję “Przypisz partnerów”, tak jak na poniższym screenie:

3. Wybierz uprawnienia dla partnera

Niezbędne będzie uzyskanie tego identyfikatora od partnera, któremu zamierzasz udostępnić swoje konto reklamowe. W przypadku naszej agencji (Emerald Media), identyfikator to 264468067571965

Swój identyfikator możesz znaleźć w zakładce “Informacje o firmie” po lewej stronie.

Po kliknięciu przycisku “zobacz partnerów” zobaczysz następujące okno:

Wybierz odpowiednie uprawnienia, jakie chcesz przydzielić partnerowi:

  • Standardowy dostęp: partner będzie miał dostęp do konta jak każdy inny reklamodawca, bez uprawnień administratora.
  • Wyświetl wyniki: partner będzie mógł jedynie wyświetlać raporty i wyniki reklam dla danego konta, nie będzie mógł niczego edytować.
  • Zarządzaj wizualizacjami w Centrum reklam: partner będzie miał dostęp jedynie do wizualizacji w centrum reklam.
  • Zarządzaj kontem reklamowym: partner uzyska pełen dostęp do konta, będzie mógł więc także usuwać i dodawać różnych użytkowników. Uzyska również dostęp do ustawień płatności, ale nie będzie mógł uzyskać informacji o dodanych formach płatności (a więc np. dane Twojej karty płatniczej nadal pozostaną ukryte).

Jeśli nie wiesz, jaki dostęp nadać partnerowi, najbezpieczniejszym wyborem jest Wyświetl wyniki. Jeśli partner ma tworzyć w Twoim imieniu reklamy na tym koncie, to wybierz Zarządzanie kampaniami.

Gotowe! Twój partner biznesowy powinien dostać już powiadomienie, dzięki którym uzyska dostęp do Twojego konta reklamowego.

5/5 - (2 votes)

Jakub Wójcik

Współtwórca Emerald Media, specjalista od kampanii Facebook Ads oraz SEO. Interesuje się sztukami walki, IT oraz dobrą muzyką. Z wykształcenia programista.

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *