fbpx

Jak udostępnić katalog na Facebooku?

Opublikowane przez Sylwia Kąkol w dniu

Aby udostępnić katalog na Facebooku, musisz przede wszystkim korzystać z Menedżera Firmy na Facebooku.

Następnie musisz wykonać następujące kroki:

1. Wejdź w ustawienia firmowe

Aby przejść do ustawień firmowych, wystarczy kliknąć w ten link, a następnie wybrać swoją firmę.

Możesz też przejść do wybranego konta reklamowego, którego katalog chcesz udostępnić i wyświetlić go z poziomu menedżera reklam. Po lewej stronie u góry znajdziesz opcję “Narzędzia biznesowe”. Kliknij w nią i wybierz zakładkę “Ustawienia firmowe”.

Jeżeli nie widzisz zakładki “Ustawienia firmowe” w tym samym miejscu, co na powyższym screenie, być może jest ona u Ciebie nieco niżej, ponieważ kolejność tych zakładek jest dopasowywana do każdego użytkownika.

2. Wybierz swój katalog i przypisz partnerów

Następnie przejdź do zakładki “Źródła danych”, wybierz opcję “Katalogi”, następnie konkretny katalog z listy, który Cię interesuje i na końcu opcję “Przypisz partnerów” tak jak na poniższym screenie:

3. Wybierz odpowiedni dostęp

Zobaczysz dwie opcje:

  1. Identyfikator firmy
  2. Uzyskaj link do udostępnienia

W przypadku Identyfikatora firmy niezbędne będzie uzyskanie tego identyfikatora od partnera, któremu zamierzasz udostępnić swój katalog. W przypadku naszej agencji (Emerald Media), identyfikator to 264468067571965

Swój identyfikator możesz znaleźć w zakładce “Informacje o firmie” po lewej stronie.

Wybierając opcję z identyfikatorem, zobaczysz następujące okno:

Następnie wybierz uprawnienia, jakie chcesz przydzielić partnerowi:

  • Tworzenie reklam: partner będzie mieć wyłącznie częściowy dostęp do katalogu. Będzie mógł tworzyć i edytować zestawy produktów w celu prowadzenia kampanii reklamowych. Będzie mieć również dostęp do raportów.
  • Zarządzaj katalogiem: partner uzyska pełną kontrolę nad katalogiem. Poza tworzeniem i edytowaniem zestawów produktów oraz dostępem do raportów partner będzie mógł również zarządzać ustawieniami katalogu oraz aktualizować produkty, które się w nim znajdują. Co najważniejsze, będzie mógł użyć katalogu do skonfigurowania sklepu i zarządzać jego asortymentem.

Jeśli nie wiesz, jaki dostęp nadać partnerowi, najbezpieczniejszym wyborem jest Tworzenie reklam. Jeśli partner ma mieć pełną kontrolę nad katalogiem i np. możliwość tworzenia kampanii z celem reklamowym sprzedaż z katalogu (prospecting i remarketing dynamiczny), to wybierz Zarządzaj katalogiem.

Następnie kliknij przycisk Dalej.

Gotowe! Widoczne przed Tobą okno potwierdza udostępnienie przez Ciebie katalog partnerowi.

5/5 - (2 votes)

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *