fbpx

Skuteczne kampanie Google Ads

Kampania reklamowa Google Ads dla Twojej firmy

  • zdobądź nowych klientów
  • zwiększ sprzedaż produktów i usług
  • przyciągnij ruch na swoją stronę internetową
  • wyróżnij się na tle konkurencji
  • zajmij najwyższe miejsce w wyszukiwarce
  • wprowadź swój biznes na wyższy poziom
  • przyspiesz rozwój swojej firmy w Internecie

Zamów bezpłatną wycenę w 24h!

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Emerald Media Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (Balicka 14B/11, 30-149). Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie.

    Jak działa kampania Google Ads?

    Kampanię Google Ads można podzielić na kilka etapów:

    1. Konfiguracja kampanii

    Tworzenie kampanii Google Ads zaczynamy od konfiguracji konta reklamowego. Na tym etapie wybieramy:

    • cel reklamy,
    • typ kampanii,
    • sieci reklamowe,
    • urządzenia i lokalizację,
    • budżet dla kampanii.

    2. Tworzenie grup reklam

    Grupy reklam obejmują zestaw tych produktów, dla których można stworzyć dedykowany tekst reklamy.

    Specjalne teksty reklamowe to nieocenione narzędzie, które sprawi, że reklamy będą lepiej dopasowane do twoich odbiorców. W ten sposób skuteczniej zwrócisz ich uwagę, a finalnie – doprowadzisz do konwersji.

    3. Dobór słów kluczowych

    Od wyboru słów kluczowych (key words) zależy powodzenie kampanii reklamowych. Dlatego na ten etap zwraca się szczególną uwagę.

    Słowa kluczowe muszą spełniać jednocześnie dwa zadania:

    • muszą odpowiadać frazom wyszukiwanym przez twoich klientów,
    • muszą jak najlepiej opisywać Twoje produkty.

    Dobrze dobrane słowa kluczowe to automatycznie niższy koszt kampanii oraz jej dłuższa żywotność.

    4. Przygotowanie kreacji reklamowej

    W tym kroku tworzymy typ reklamy oraz nadajemy jej tytuł, treść oraz przypisujemy frazy.

    Kreacja reklamowa musi przyciągać uwagę odbiorcy. Dlatego warto zastosować chwytliwy tekst, odpowiednie CTA (call to action) oraz język korzyści, czyli sposób prezentacji poszczególnych wartości dla klienta, wynikających z korzystania z danego produktu lub usługi.

    W trakcie tworzenia kreacji pomocne będzie ustalenie USP, czyli cechy, która wyróżnia twój produkt lub usługę.

    5. Ustalenie stawek

    Ostatnim etapem tworzenia kampanii Google Ads jest ustalenie stawek, które chcesz płacić za wybrane słowa kluczowe oraz wyświetlanie reklamy.

    Jeśli wybierzesz opcję automatycznego ustalania stawek, system sam zaproponuje ci konkretne kwoty.

    Od tego etapu zależy, czy Twoja kampania będzie zdobywać droższe kliknięcia, czy też oszczędniej wydawać budżet, czekając na lepsze okazje.

    Potrzebujesz również wysokiej widoczności organicznej w Google? Zobacz naszą ofertę pozycjonowania stron internetowych!

    Google Ads - dla kogo reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce?

    Kampania Google Ads to świetny sposób na wypromowanie niemal każdej firmy w Internecie.

    Dzięki reklamom w wyszukiwarce Google, Twoja firma może zyskać na wielu różnych obszarach.

    Rozpoznawalność marki

    Potencjalni klienci, widząc nazwę Twojej marki w wyszukiwarce, coraz bardziej zaczną się z nią oswajać. Wpływa to na pozytywny wizerunek Twojej firmy.

    Wzrost sprzedaży

    Dobrze zaprojektowane lejki sprzedażowe w kampaniach Google Ads potrafią sprzedawać produkty z kilkunastokrotnym zwrotem z inwestycji w reklamę.

    Generowanie leadów

    Kampanie Google Ads są też świetnym sposobem przyciągania ruchu na landingi i strony przedsprzedażowe, dzięki którym wygenerujesz dodatkowe leady dla swojego biznesu!

    Kampania Google Ads dla Twojej firmy

    Jeżeli chcesz przekonać się, w jaki sposób Twoja firma może skorzystać na kampanii Google Ads, wypełnij poniższy formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę i plan działań w Google, dopasowany specjalnie do Twojego biznesu.

      Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Emerald Media Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (Balicka 14B/11, 30-149). Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie.