Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Decydując się na pozycjonowanie strony internetowej:

  • zapewnisz sobie stabilne źródło nowych klientów
  • zwiększysz widoczność firmy w internecie
  • zdominujesz konkurencję w Google
  • podpiszesz elastyczną umowę na czas nieokreślony
  • ofertę wraz z wyceną otrzymasz w ciągu 24h

Chcesz sprawdzić, jakie działania będą najskuteczniejsze dla Twojej firmy? Wypełnij poniższy formularz - odpowiemy najszybciej, jak możemy!

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Emerald Media Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (św. Filipa 23/4, 31-150). Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie.

    Jak działa pozycjonowanie strony internetowej?

    Pozycjonowanie oraz optymalizację strony internetowej można podzielić na kilka etapów.

    1. Analiza niszy, konkurencji i słów kluczowych

    Pozycjonowanie strony zaczynamy od przeprowadzenia solidnej analizy. Przyglądamy się przede wszystkim Twojej niszy, konkurencyjnym stronom oraz trendom, jakie mają wpływ na Twój biznes.

    Następnie przygotowujemy analizę słów kluczowych, dzięki której wiemy, na jakie frazy powinna być widoczna Twoja strona w Google.

    2. Audyt strony internetowej

    Kolejnym, bardzo ważnym etapem jest audyt Twojej strony internetowej.

    W tym kroku przyglądamy się technicznym aspektom Twojej strony, takim jak:

    • wykorzystywane technologie
    • szybkość ładowania
    • zgodność z frazami kluczowymi
    • aktualna widoczność w Google

    Mając te dane ustalamy, co należy poprawić na stronie, aby zoptymalizować ją pod kątem wyszukiwarek.

    3. Zaplanowanie treści

    Kiedy mamy już gotowy audyt strony oraz analizę słów kluczowych, pora zaplanować odpowiednie treści.

    W tym kroku planujemy artykuły, teksty i publikacje, które będziemy umieszczać na Twojej stronie i serwisach zewnętrznych, aby zwiększać widoczność w Google.

    Przygotowujemy plan publikacji:

    • artykułów na Twojej stronie
    • zoptymalizowanych opisów produktów i usług
    • artykułów sponsorowanych na zewnętrznych serwisach

    4. Optymalizacja strony

    Następnym krokiem w pozycjonowaniu jest techniczna optymalizacja Twojej strony pod wybrane frazy kluczowe.

    W tym kroku dopasowujemy m.in.:

    • nasycenie słów kluczowych
    • hierarchię nagłówków
    • opisy obrazków
    • rozmiary mediów
    • szybkość ładowania strony
    • linkowanie wewnętrzne

    Wszystkie te działania wykonujemy na bieżąco przez cały czas trwania współpracy, aby z każdym dniem Twoja strona była coraz lepiej dopasowana pod wybrane frazy.

    5. Pozyskiwanie backlinków

    W końcu przychodzi czas, kiedy możemy pokazać Twoją stronę całemu światu!

    W tym celu zaczynamy pozyskiwać backlinki, czyli linki prowadzące do Twojej strony z innych serwisów. Dzięki nim autorytet Twojej strony w oczach Google zaczyna rosnąć, a strona zyskuje widoczność na kolejne frazy kluczowe.

    Backlinki dzielimy na wzmianki w istniejących tekstach, artykuły sponsorowane oraz linki z własnego zaplecza, aby zapewnić bezpieczny, naturalny profil linkowania.

    6. Analiza działań

    Ponieważ każda nisza i strona internetowa jest inna, wszystkie działania trzeba regularnie analizować i oceniać po względem ich skuteczności.

    Dlatego co miesiąc tworzymy szeroki raport z naszych działań wraz ze statystykami strony, którym dzielimy się z Tobą.

    Na jego podstawie podejmujemy dalsze decyzje techniczne i biznesowe, aby cały proces był jak najbardziej opłacalny dla każdej ze stron.

    Pozycjonowanie stron – jakim firmom się przydaje?

    Absolutnie wszystkim firmom, które chcą być widoczne w sieci.

    Pozycjonowanie może generować większą sprzedaż, rozpoznawalność marki, nowych klientów, a nawet przyciągać potencjalnych kandydatów do pracy w firmie!

    Pozycjonowanie stron - jakie efekty może przynosić?

    Poniżej możesz zobaczyć, jakie efekty udało nam się wypracować dla naszych klientów dzięki pozycjonowaniu w Google!

    Przykład wzrostu widoczności dla jednego z naszych klientów – wykres z aplikacji Senuto, pokazujący frazy w TOP10 i TOP3. Branża: usługi B2B

    Przykład wzrostu widoczności dla jednego z naszych klientów – wykres z aplikacji Senuto, pokazujący frazy w TOP50 i TOP10. Branża: trener personalny.

    Przykład wzrostu widoczności dla jednego z naszych klientów – wykres z aplikacji Senuto, pokazujący frazy w TOP50 i TOP10. Branża: sklep internetowy.

    Przykład wzrostu widoczności dla jednego z naszych klientów – wykres z Google Search Console, pokazujący ruch na stronie z wyszukiwarki. Branża: usługi B2B.

    Chcesz sprawdzić, jakie działania będą najskuteczniejsze dla Twojej firmy? Wypełnij poniższy formularz - odpowiemy najszybciej, jak możemy!

      Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Emerald Media Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (św. Filipa 23/4, 31-150). Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie.