fbpx

Obsługa Social Media

Obsługa Social Media dla Twojej firmy

Dzięki naszej pomocy w prowadzeniu mediów społecznościowych:

  • zdobędziesz więcej czasu dla siebie na prowadzenie firmy tak, jak lubisz
  • pozyskasz nowych klientów
  • zbudujesz silną, rozpoznawalną markę
  • pozostaniesz w stałym kontakcie z fanami

Zamów bezpłatną wycenę w 24h!

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Emerald Media Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (Balicka 14B/11, 30-149). Podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych skutkuje brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na zadane w formularzu pytanie.

    Na czym polega obsługa Social Media?

    Obsługa Social Media polega przede wszystkim na zaplanowaniu oraz publikowaniu odpowiednich treści w mediach społecznościowych. Treści te muszą układać się w spójną komunikację marki, dzięki której buduje się relacje z potencjalnymi klientami. Powinny być również dostosowane do pożądanego odbiorcy i angażujące. Chcemy przecież, żeby ludzie nie tylko oglądali lub czytali nasze treści, ale też generowali reakcje i podejmowali działania.

    Tworzenie takich postów, które nie tylko podobają się odbiorcom, ale potrafią do nich dotrzeć mimo konkurencji i kapryśnych algorytmów, to niełatwa sztuka. Nic dziwnego, że wiele marek oddaje prowadzenie Facebooka czy Instagrama w ręce profesjonalistów.

    To, jak dokładnie wygląda obsługa Social Media, różni się w zależności od zlecającej ją firmy. Można jednak wyróżnić pewne charakterystyczne etapy planowania każdej strategii komunikacji i prowadzenia mediów społecznościowych. Pokażemy Ci teraz, jak my je realizujemy. Jeśli uznasz, że chcesz przejść ten proces razem z nami, na końcu znajdziesz dokładną ofertę działań, które możemy dla Ciebie podjąć.

    1. Wyznaczamy cele biznesowe

    Na początku ustalamy, jakie cele biznesowe powinny być realizowane dzięki profilowi w mediach społecznościowych.

    Możemy się na przykład skupić na budowaniu relacji z klientami w Internecie albo pozyskiwać nowych klientów. Celem może być także po prostu zwiększenie sprzedaży. Samo podnoszenie świadomości marki czy kreowanie jej wizerunku również jest powodem, dla którego wiele osób decyduje się na profesjonalną obsługę Social Mediów.

    2. Ustalamy grupę docelową

    Na kolejnym etapie tworzy się tzw. personę, czyli wzór idealnego potencjalnego klienta. Robimy to, by mieć pewność, że publikowane treści będą odpowiadać interesującej nas grupie.

    Tworząc personę, bierzemy pod uwagę m.in. dane demograficzne typowego klienta, jego zachowania zakupowe, zainteresowania 
    i platformy społecznościowe, z których korzysta.

    Dzięki takiej analizie możemy również dopasować język oraz rodzaj treści, aby jak najlepiej realizować cele biznesowe.

    3. Tworzymy strategię rozwoju w mediach

    Po ustaleniu celów biznesowych oraz persony nadchodzi czas na stworzenie strategii rozwoju w mediach społecznościowych.

    Dzięki odpowiedniej strategii rozwój marki będzie przebiegał pod kontrolą, a cele biznesowe będą realizowane w ustalonym czasie.

    Dobrze przygotowana strategia rozwoju marki w mediach społecznościowych to krok, bez którego profesjonalna obsługa Social Media jest praktycznie niemożliwa.

    4. Przygotowujemy publikacje

    W końcu przychodzi czas na właściwe działania widoczne w mediach społecznościowych.

    Na tym etapie przygotowujemy posty, które będą publikowane na profilu firmowym. Staramy się je tworzyć tak, by zachęcały użytkowników do interakcji, która przełoży się na realne działania.

    Posty publikujemy według ustalonego harmonogramu, który pozwala porównać ich skuteczność w zależności od czasu publikacji. Dzięki temu wiemy, kiedy możemy dotrzeć do największej liczby Twoich odbiorców.

    5. Mierzymy i optymalizujemy działania

    Pora na ostatni etap – optymalizację.

    W mediach społecznościowych nawet najlepszy plan może okazać się nieskuteczny po jego wdrożeniu. Żeby tego uniknąć, przeprowadzamy analizę wyników i konwersji, na podstawie której określamy, jakie segmenty grupy docelowej dobrze reagują na kreacje.

    Na podstawie takich danych podnosimy skuteczność publikacji oraz zasięgi organiczne.

    Prowadzenie Social Media – cennik, oferta, pakiety

    Cena obsługi pojedynczego profilu w podstawowym pakiecie zaczyna się już od 490zł netto miesięcznie.

    Poniżej znajdziesz przykładowe pakiety na obsługę Social Media dla Twojej firmy na Facebooku, Instagramie lub LinkedInie. Wybierz ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły. Nie wiesz, który plan wybrać? Bez obaw, w tym też możemy Ci pomóc.

    Pakiet
    Podstawowy

    Absolutne minimum dla firm w 2021 roku

    Pakiet
    Optymalny

    Rozwijanie profilu firmy i utrzymywanie kontaktu z klientami

    Pakiet
    Premium

    Stały kontakt i angażowanie klientów firmy

    Interesują Cię również płatne reklamy na Facebooku? Kliknij tutaj, aby przeczytać, na czym polegają kampanie Facebook Ads! Dobrze zaprojektowana reklama może być świetnym uzupełnieniem dla obsługi mediów społecznościowych.