fbpx

Jak udostępnić piksel Facebooka?

Opublikowane przez Jakub Wójcik w dniu

Aby udostępnić piksel Facebooka, musisz przede wszystkim korzystać z Menedżera Firmy na Facebooku.

Następnie, musisz wykonać następujące kroki:

1. Wejdź w ustawienia firmowe

Przejdź do wybranego konta reklamowego, którego piksel chcesz udostępnić, i wyświetl je z poziomu menedżera reklam. Po lewej stronie, u góry, znajdziesz opcję “Narzędzia biznesowe”. Kliknij w nią i wybierz zakładkę “Ustawienia firmowe”.

Jeżeli nie widzisz zakładki “Ustawienia firmowe” w tym samym miejscu, co na powyższym screenie, być może jest ona u Ciebie nieco niżej, ponieważ kolejność tych zakładek jest zmienna.

2. Wybierz swój piksel i przypisz partnerów

Następnie przejdź do zakładki “Źródła danych”, wybierz opcję “Piksele”, wybierz konkretny piksel z listy, które Cię interesuje i na końcu wybierz opcję “Przypisz partnerów”, tak jak na poniższym screenie:

3. Wybierz odpowiedni dostęp

Twoim oczom ukaże się poniższe okno:

Wprowadź identyfikator firmy partnera, któremu zamierzasz udostępnić piksela Facebooka. W przypadku naszej agencji (Emerald Media) identyfikator to 264468067571965.

Swój identyfikator możesz znaleźć w zakładce “Informacje o firmie” po lewej stronie.

Następnie wybierz uprawnienia, jakie chcesz przydzielić partnerowi:

  • Wyświetl piksel: partner będzie mógł wyświetlać wyniki zmierzone za pomocą piksela w Facebook Analytics. Będzie mógł również tworzyć reklamy nastawione na konwersje.
  • Zarządzaj pikselem: partner uzyska pełną kontrolę nad pikselem. Będzie mógł w pełni zarządzać pikselami. Zakres jego możliwości będzie obejmował: tworzenie, edytowanie i wyświetlanie pikseli, dodawanie lub usuwanie zdarzeń piksela, tworzenie grup odbiorców pikseli i reklam konwersji, dodawanie, edytowanie i usuwanie użytkowników pikseli.

Jeśli nie wiesz, jaki dostęp nadać partnerowi, najbezpieczniejszym wyborem jest Wyświetl piksel. Jeśli partner ma mieć pełną kontrolę nad funkcjonalnością piksela, to wybierz Zarządzaj pikselem.

Następnie kliknij przycisk Dalej.

Gotowe! Widoczne przed Tobą okno potwierdza udostępnienie przez Ciebie piksela partnerowi.

Kategorie: Facebook

Jakub Wójcik

Współtwórca Emerald Media, specjalista od kampanii Facebook Ads oraz SEO. Interesuje się sztukami walki, IT oraz dobrą muzyką. Z wykształcenia programista.

0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *