fbpx

Kurs online: Sekrety Facebook Ads

Naucz─Ö Ci─Ö tworzy─ç reklamy, kt├│re zarabiaj─ů dziesi─ůtki tysi─Öcy z┼éotych miesi─Öcznie!

  • 11 godzin materia┼é├│w bez lania wody,
  • przyk┼éady prawdziwych kampanii z ogromnymi bud┼╝etami,
  • gotowe strategie, kt├│re dzia┼éaj─ů! 

Jakub W├│jcik,
CEO @ Emerald Media

Czy chcesz, aby Twoja firma wreszcie wyprzedziła konkurencję i nie narzekała na brak klientów?

Je┼Ťli chcesz nauczy─ç si─Ö tworzenia ┼Ťwietnych reklam na Facebooku, to jeste┼Ť we w┼éa┼Ťciwym miejscu! Nasz kurs Facebook Ads pozwoli Ci rozwin─ů─ç sw├│j biznes na skal─Ö, o jakiej marzysz.

Kurs Sekrety Facebook Ads – od zera do marketera powsta┼é na podstawie naszych do┼Ťwiadcze┼ä w uczeniu os├│b na ka┼╝dym poziomie zaawansowania, jak robi─ç reklamy ze ┼Ťwietnymi zwrotami.

Ca┼éo┼Ť─ç za mniej, ni┼╝ miesi─Öczny koszt zatrudnienia agencji reklamowej!

Ale uwaga!

Ca┼éy kurs zawiera ok. 60 odcink├│w. Je┼Ťli naprawd─Ö chcesz, ┼╝eby┼Ťmy wyszkolili Ci─Ö w 2 miesi─ůce na eksperta od reklamy na Facebooku, musisz spe┼éni─ç 2 warunki:

  1. Musisz codziennie przerabia─ç przynajmniej 1 odcinek kursu. W ten spos├│b uko┼äczysz go w ci─ůgu ok. 2 miesi─Öcy. Systematyczno┼Ť─ç to podstawa!
  2. Musisz wprowadza─ç zdobyt─ů wiedz─Ö w praktyk─Ö i ─çwiczy─ç, aby zebra─ç niezb─Ödne do┼Ťwiadczenie.┬áSama wiedza, bez odpowiedniego zastosowania, nie wystarczy.

Po spe┼énieniu tych warunk├│w gwarantujemy, ┼╝e Twoje kampanie reklamowe b─Öd─ů przynosi┼éy zwroty przekraczaj─ůce Twoje oczekiwania!

Ale czy reklamy na Facebooku mog─ů si─Ö op┼éaca─ç?

Zobacz przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 14-krotny zwrot:

  • bran┼╝a:┬áHealth & Beauty
  • zainwestowali┼Ťmy w reklamy 10 277,16 z┼é
  • wygenerowali┼Ťmy sprzeda┼╝ na 147 319,69 z┼é!
Kampania opiera┼éa si─Ö na promocji 3 best-seller├│w ze sklepu w┼Ťr├│d os├│b podobnych do dotychczasowych fan├│w strony oraz do “zimnych grup” z zainteresowa┼ä.

O grupach podobnych odbiorców i testowaniu grup z zainteresowań mówię szczegółowo w 6 rozdziale kursu.

Obok kolejny przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 17-krotny zwrot:

  • bran┼╝a:┬áDekoracja wn─Ötrz
  • zainwestowali┼Ťmy w reklamy 7 969,45 z┼é
  • wygenerowali┼Ťmy sprzeda┼╝ na 138 269,73 z┼é!

Kampania wykorzystywała dobrze dobrane grupy podobnych odbiorców oraz remarketing dynamiczny z katalogu.

O grupach podobnych odbiorców mówię w rozdziale 6, a o remarketingu dynamicznym z katalogu w rozdziale 4 kursu.

Zobacz kolejny przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 19-krotny zwrot:

  • bran┼╝a:┬áProdukty cyfrowe DIY
  • zainwestowali┼Ťmy w reklamy 1 011,84 z┼é
  • wygenerowali┼Ťmy sprzeda┼╝ na 19 865,00 z┼é!
Sukces kampanii opiera┼é si─Ö na bardzo anga┼╝uj─ůcych postach reklamowych, wykorzystuj─ůcych storytelling i odwo┼éuj─ůcych si─Ö mocno do korzy┼Ťci dla klient├│w.

O odpowiednim dobieraniu korzy┼Ťci m├│wi─Ö szczeg├│┼éowo w rozdziale 3, natomiast o pisaniu anga┼╝uj─ůcych tekst├│w – w rozdziale 7 kursu.

Jak widzisz,┬áodpowiednio przygotowane kampanie reklamowe potrafi─ů generowa─ç kilkunastokrotnie wi─Öksze zwroty, ni┼╝ zainwestowany bud┼╝et.

Wszystkie techniki, kt├│re pozwoli┼éy nam wygenerowa─ç powy┼╝sze wyniki, s─ů szczeg├│┼éowo opisane w kursie!

Je┼Ťli chcesz, abym nauczy┼é Ci─Ö tworzenia podobnych kampanii dla Twojej firmy lub Twoich klient├│w, zapisz si─Ö na nasz kurs reklamy na Facebooku ju┼╝ teraz!

Czego nauczy Ci─Ö ten kurs?

Nasz kurs Facebook Ads pomo┼╝e Ci zosta─ç ekspertem od reklamy na Facebooku┬á– niezale┼╝nie od tego, czy jeste┼Ť totalnie pocz─ůtkuj─ůcy, czy robisz ju┼╝ swoje w┼éasne kampanie.

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Nasz kurs┬áreklamy na Facebooku┬ájest skierowany do ka┼╝dego, kto chce podnie┼Ť─ç swoj─ů wiedz─Ö o marketingu internetowym, a w szczeg├│lno┼Ťci do:

Zobacz przykładowy odcinek kursu reklamy na Facebooku!

Autor: Jakub W├│jcik

CEO w Emerald Media z kilkuletnim do┼Ťwiadczeniem w Facebook Ads oraz ponad milionem z┼éotych wydanym na reklamy.

Nawet je┼Ťli jeste┼Ť totalnym amatorem, wyszkol─Ö┬á Ci─Ö na do┼Ťwiadczonego marketera, tak jak wyszkoli┼éem swoich pracownik├│w i klient├│w.

Ucz─Ö innych tworzenia kampanii na Facebooku, poniewa┼╝ sam wiem, jak robi─ç je skutecznie.

Jaki jest poziom trudno┼Ťci kursu online?

Nasz Kurs reklamy na Facebooku jest zaprojektowany w taki spos├│b, aby osoby na ka┼╝dym poziomie zaawansowania mog┼éy si─Ö z nim rozwin─ů─ç – zar├│wno┬ápocz─ůtkuj─ůcy, jak i zaawansowani.┬áZosta┼é podzielony na dwa oddzielne poziomy.

Osoby pocz─ůtkuj─ůce, kt├│re nigdy nie widzia┼éy jeszcze mened┼╝era reklam, zostan─ů odpowiednio wprowadzone w ekosystem Facebooka i nauczone podstaw teoretycznych marketingu w poziomie podstawowym.

Osoby na wy┼╝szym poziomie mog─ů wskoczy─ç od razu do bardziej zaawansowanych rozdzia┼é├│w, odkrywaj─ůc poziom zaawansowany.

Ten Kurs Facebook Ads zawiera r├│wnie┼╝ nasze autorskie metody i sposoby, kt├│rych prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej w polskim internecie. Niekt├│re z nich zaskocz─ů Ci─Ö swoj─ů prostot─ů, inne z kolei sprawi─ů, ┼╝e ju┼╝ nigdy nie b─Ödziesz patrze─ç tak samo na zbieranie danych przez Facebooka ­čśë

Co wyr├│┼╝nia Kurs Sekrety Facebook Ads?

Co znajdziesz w kursie?

0
rozdziałów
0 +
godzin materiałów

Krok po kroku przeprowadzimy Ci─Ö przez ┼Ťwiat reklam na Facebooku:

Poziom PODSTAWOWY:

W tym rozdziale opowiem Ci o tym, na czym w og├│le polega marketing, a tak┼╝e jak przerabia─ç kurs Facebook Ads, aby wyci─ůgn─ů─ç z niego najwi─Öcej!

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Co znajdziesz w kursie?
  2. Na czym polega marketing?
  3. Podstawowe poj─Öcia

W tym rozdziale poka┼╝─Ö Ci, jak ustawi─ç wszystkie niezb─Ödne narz─Ödzia do tworzenia reklam na Facebooku – potrzebujesz jedynie prywatny profil!

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do konfiguracji
  2. Fanpage
  3. Mened┼╝er firmy i konto reklamowe
  4. Piksel Facebooka i menedżer zdarzeń
  5. Instalacja i weryfikacja piksela
  6. Weryfikacja domeny
  7. Konfiguracja dodatkowych zdarzeń
  8. P┼éatno┼Ťci, rozliczenia i faktury
  9. Podsumowanie

W tym rozdziale poka┼╝─Ö Ci od A do Z jak:

  • zaplanowa─ç swoj─ů kampani─Ö jeszcze przed otwarciem laptopa
  • dobra─ç cel reklamowy
  • ustali─ç grup─Ö docelow─ů
  • przygotowa─ç teksty i kreacje reklamowe

Wszystko to na przyk┼éadzie najpopularniejszego rodzaju kampanii reklamowej, czyli kampanii promuj─ůcej sklep internetowy!

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie: pierwsza kampania na konwersje
  2. Od czego zacz─ů─ç ka┼╝d─ů kampani─Ö
  3. Struktura kampanii reklamowej
  4. Ustawienia kampanii
  5. Ustawienia zestawu reklam
  6. Ustawienia kreacji
  7. Struktura drzewiasta kampanii
  8. Podsumowanie: co po publikacji reklamy?

Kiedy ju┼╝ poznasz kampani─Ö na konwersj─Ö, wsp├│lnie przygotujemy te┼╝ kilka innych popularnych typ├│w kampanii:

  • pozyskiwanie kontakt├│w (idealne dla firm us┼éugowych i B2B)
  • sprzeda┼╝ z katalogu (rozszerzenie kampanii na konwersje dla sklep├│w internetowych)
  • aktywno┼Ť─ç (ciekawy spos├│b zwi─Ökszenia wiarygodno┼Ťci dla nowych stron)
  • ruch (dodatkowy, uzupe┼éniaj─ůcy spos├│b kierowania ruchu np. na kana┼é na YouTube czy bloga)

Ka┼╝d─ů kampani─Ö zaplanujemy od A do Z, razem z grup─ů docelow─ů i kreacjami reklamowymi!

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie: cztery przykładowe kampanie reklamowe
  2. Pozyskiwane kontakt├│w
  3. Sprzeda┼╝ z katalogu
  4. Ruch na stronie
  5. Aktywno┼Ť─ç

Kiedy Twoje kampanie b─Öd─ů ju┼╝ opublikowane, nadejdzie czas na analizowanie ich wynik├│w oraz optymalizacj─Ö! W tym rozdziale dowiesz si─Ö:

  • jak analizowa─ç wyniki poszczeg├│lnych kampanii, zestaw├│w reklam i kreacji
  • jak zmniejsza─ç koszty reklam i generowa─ç wi─Öcej konwersji
  • jak skutecznie skalowa─ç swoje kampanie

Ten rozdział pozwoli Ci tworzyć coraz bardziej opłacalne kampanie.

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do analizy i optymalizacji
  2. Faza uczenia
  3. Analizowanie kreacji reklamowych
  4. Analizowanie zestaw├│w reklam
  5. Testy A/B
  6. Zaw─Ö┼╝anie
  7. Wykluczanie
  8. Skalowanie
  9. Podsumowanie

Poziom ROZSZERZONY:

W tym rozdziale wrócimy na chwilę do tematu grup docelowych, aby przyjrzeć im się bardziej szczegółowo. Powiemy sobie, jakie rodzaje grup docelowych możemy tworzyć na Facebooku, i omówimy bliżej każdy typ.

Poka┼╝─Ö Ci tak┼╝e, jak analizowa─ç r├│┼╝ne grupy mi─Ödzy sob─ů dzi─Öki narz─Ödziom Facebooka.

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do grup odbiorc├│w
  2. Grupy z zainteresowań
  3. Grupy niestandardowe (Custom Audiences)
  4. Grupy podobnych odbiorc├│w (Lookalike Audiences)
  5. Analizowanie grup odbiorc├│w

W tym rozdziale poka┼╝─Ö Ci, jak przej┼Ť─ç na┬áwy┼╝szy poziom┬áw reklamach na Facebooku.

Dowiesz si─Ö przede wszystkim:

  • jak pisa─ç ┼Ťwietne teksty reklamowe
  • jak tworzy─ç skuteczne kreacje reklamowe
  • jak u┼éatwia─ç sobie codzienn─ů prac─Ö z reklamami
  • jak tworzy─ç remarketing

Na koniec poka┼╝─Ö Ci te┼╝ kilka kreacji reklamowych, kt├│re odnios┼éy ┼Ťwietne rezultaty, i wyt┼éumacz─Ö, dlaczego im si─Ö to uda┼éo!

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do najlepszych praktyk
  2. Reguły automatyczne
  3. Ułatwianie sobie pracy
  4. Jak pisa─ç ┼Ťwietne teksty reklamowe
  5. Jak tworzy─ç ┼Ťwietne kreacje reklamowe
  6. R├│┼╝ne rodzaje grup Lookalikes
  7. CBO: najlepsze praktyki
  8. Remarketing
  9. Lejki sprzeda┼╝owe
  10. Podsumowanie: najlepsze kreacje reklamowe

W tym rozdziale poka┼╝─Ö Ci kilka sztuczek i najbardziej zaawansowanych technik, dzi─Öki kt├│rym Twoje reklamy przegoni─ů konkurencj─Ö.

Dowiesz si─Ö tak┼╝e troch─Ö wi─Öcej na bardziej zaawansowane tematy.

Lista odcink├│w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie: sztuczki, strategie, do┼Ťwiadczenie
  2. Harmonogram wy┼Ťwietlania reklam – ciekawe zastosowania
  3. Generowanie wysokiej jako┼Ťci lead├│w z reklam kontaktowych
  4. Tworzenie realistycznych kreacji reklamowych
  5. Targetowanie przez kreacj─Ö
  6. Podkradanie fan├│w z grup konkurencji
  7. Jak tworzy─ç kreacje video dzi─Öki Canvie
  8. Ciekawe zainteresowania i ukryte opcje targetowania
  9. Własne kolumny z zastosowaniem biznesowym
  10. Dostosowywanie formatów kreacji do umiejscowień
  11. Social Proof dzi─Öki wykorzystywaniu istniej─ůcego posta
  12. Redukowanie nak┼éadania si─Ö aukcji przez regu┼é─Ö automatyczn─ů
  13. Promowanie grupy na Facebooku z u┼╝yciem reklam
  14. R├│┼╝ne opcje optymalizacji
  15. Remarketing sekwencyjny
  16. Inspiracje – 3 przyk┼éadowe strategie dla r├│┼╝nych marek

W ostatnim rozdziale poka┼╝─Ö Ci, jak mo┼╝esz dalej rozwija─ç swoj─ů wiedz─Ö o reklamach na Facebooku. Dowiesz si─Ö tak┼╝e kilku praktycznych zagadnie┼ä zwi─ůzanych bardziej z prac─ů w marketingu na Facebooku, ni┼╝ z samym marketingiem:

  • sk─ůd czerpa─ç inspiracje
  • jak radzi─ç sobie z blokadami kont reklamowych
  • jak udost─Öpnia─ç zasoby innym u┼╝ytkownikom i firmom
  • jak raportowa─ç wyniki reklam
  • jak rozlicza─ç faktury z Facebooka
  • jakie b┼é─Ödy i problemy wyst─Öpuj─ů przy codziennej pracy z Facebookiem i jak sobie z nimi radzi─ç
  • jak wygl─ůda marketing na Facebooku za granic─ů
  • jak integrowa─ç kampanie z zewn─Ötrznymi aplikacjami (m.in. Zapier)
  • jak tworzy─ç i konfigurowa─ç w┼éasny katalog produkt├│w na Facebooku

W tym rozdziale b─Öd─ů na bie┼╝─ůco pojawia┼éy si─Ö tak┼╝e nowo┼Ťci i ciekawostki ze ┼Ťwiata reklam na Facebooku.

Lista odcink├│w b─Ödzie dodana wkr├│tce.

Pami─Ötaj!

Je┼Ťli naprawd─Ö chcesz zosta─ç ekspertem od reklamy na Facebooku, opr├│cz przyswojenia wiedzy z tego kursu musisz jeszcze w┼éo┼╝y─ç du┼╝o w┼éasnej pracy w ─çwiczenie, testowanie i analizowanie swoich kampanii.

Zapisz si─Ö na kurs, wybieraj─ůc
pakiet GOLD lub EMERALD!

Pakiet
GOLD

1199zł

netto

1474zł brutto

Pakiet
EMERALD

2399zł

netto

2950zł brutto

Wystawiamy faktury VAT. Potrzebujesz proformy? Kupujesz spoza Polski? Napisz do nas na kursy@emeraldmedia.pl

Opinie tester├│w i kursant├│w

Sebastian Woropaj

Specjalista ds. SEO

Ewa Zwolińska

Specjalistka ds. copy

Sylwia K─ůkol

Specjalistka ds. marketingu

FAQ: najcz─Ö┼Ťciej zadawane pytania odno┼Ťnie kursu

Cena kursu jest dostosowana do os├│b, dla kt├│rych wsp├│┼épraca z agencj─ů reklamow─ů jest za droga (koszt takiej wsp├│┼épracy to zwykle 3-4 tysi─ůce z┼éotych MIESI─śCZNIE). W ten spos├│b mog─ů one wej┼Ť─ç w ┼Ťwiat reklamy na Facebooku ze znacznie mniejszym ryzykiem inwestycyjnym.

W kursie Serety Facebook Ads t┼éumaczymy r├│wnie┼╝ podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z teori─ů marketingu: od researchu grupy docelowej, przez okre┼Ťlanie korzy┼Ťci, a┼╝ po tworzenie reklam przyci─ůgaj─ůcych uwag─Ö. Osoby pocz─ůtkuj─ůce b─Öd─ů mog┼éy wi─Öc z ┼éatwo┼Ťci─ů wej┼Ť─ç w ┼Ťwiat marketingu internetowego!

Oczywi┼Ťcie – reklamy zawsze mog─ů by─ç zrobione jeszcze lepiej ­čÖé W kursie pokazujemy mn├│stwo przydatnych technik analitycznych, dzi─Öki kt├│rym mo┼╝na zwi─Öksza─ç skuteczno┼Ť─ç swoich kampanii, a tak┼╝e dzielimy si─Ö gotowymi strategiami, kt├│re sprawdzaj─ů si─Ö w praktyce.

W kursie zawarli┼Ťmy r├│wnie┼╝ sporo autorskich technik, kt├│rych prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej. Poza tym, ekosystem Facebooka ca┼éy czas si─Ö zmienia, i b─Ödziemy aktualizowa─ç nasze tre┼Ťci – mo┼╝e to by─ç dla Ciebie ┼Ťwietny spos├│b, aby zawsze by─ç na bie┼╝─ůco ze zmianami!

W kursie pokazujemy r├│┼╝ne rodzaje kampanii, dobrane pod wiele rodzaj├│w firm i bran┼╝y, dzi─Öki czemu Twoja wiedza b─Ödzie wszechstronna. Dzielimy si─Ö tak┼╝e technikami, kt├│re przydaj─ů si─Ö zw┼éaszcza podczas wsp├│┼épracy przy reklamach z klientami i innymi firmami. Znajdziesz tam r├│wnie┼╝ quizy i ─çwiczenia, kt├│re pozwol─ů Ci prze─çwiczy─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci i zbudowa─ç kompetencje, za kt├│re niejedna firma b─Ödzie gotowa Ci zap┼éaci─ç!

Oczywi┼Ťcie, ┼Ťledzimy te zmiany na bie┼╝─ůco, i b─Ödziemy aktualizowa─ç nasz kurs wraz z nowo┼Ťciami na Facebooku. Jako agencja marketingowa, sami musimy ca┼éy czas by─ç na czasie z narz─Ödziami ­čśë

Tak, w kursie znajdziesz wiele kampanii stawianych od A do Z, wraz z om├│wieniem przygotowania teoretycznego i konkretnymi kreacjami reklamowymi. Pokazujemy tak┼╝e przyk┼éady kampanii, kt├│re realizowali┼Ťmy dla siebie lub dla naszych klient├│w, wraz z analiz─ů ich sukces├│w.

Po zakupie pakietu EMERALD napisz do nas na hello@emeraldmedia.pl i opisz strony i konta, kt├│re chcesz zaudytowa─ç. Odezwiemy si─Ö do Ciebie i pokierujemy Ci─Ö przez kolejne kroki ­čÖé

Facebook kurs zaprojektowa┼é w taki spos├│b, aby przekaza─ç w nim bardziej specyfikacj─Ö techniczn─ů, ni┼╝ praktyczne porady na temat tworzenia skutecznych reklam. Oczywi┼Ťcie warto r├│wnie┼╝ przerobi─ç kurs Facebooka, aby mie─ç poj─Öcie o zagadnieniach technicznych, ale sama teoria dotycz─ůca serwisu to zdecydowanie za ma┼éo, ┼╝eby by─ç dobrym marketerem ­čÖé

Nie uda┼éo nam si─Ö odpowiedzie─ç na Twoje pytania? Napisz do nas na kursy@emeraldmedia.pl – z ch─Öci─ů pomo┼╝emy Ci zadecydowa─ç, czy nasz Facebook Kurs Online jest dla Ciebie! ­čÖé

4.7/5 - (38 votes)