Jak przygotować strategię reklamową na ostatni kwartał roku?

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR 25/09 18:00

Otrzymasz konkretne wskazówki, jak maksymalnie wykorzystać ostatnie miesiące roku na efektywną promocję. Jak zoptymalizować budżet reklamowy i dotrzeć do swojej grupy docelowej.

Nie przegap okazji! Zapisz się już teraz i przygotuj swój biznes na najbardziej dochodowy okres w e-commerce!

Co zyskasz ?

WARTOŚCI I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W WEBINARZE

Praktyczne porady

Dowiesz się, jak skutecznie zaplanować kampanie reklamowe na ostatni kwartał, korzystając z konkretnych przykładów i case studies.

Zarządzanie budżetem reklamowym

Poznasz strategie efektywnego wydatkowania budżetu reklamowego, aby uzyskać jak najlepszy zwrot z inwestycji.

Optymalizacja kampanii

Otrzymasz wskazówki, jak poprawić dotychczasowe działania reklamowe i zoptymalizować kampanie pod kątem sezonowych trendów.

Nowoczesne narzędzia marketingowe

Poznasz narzędzia i technologie, które mogą wspomóc Twoje działania reklamowe w końcówce roku – ale i również w kolejnych miesiącach!

Strategie dopasowane do rynku

Dowiesz się, jak analizować rynek oraz konkurencję i odpowiednio dostosować swoją strategię marketingową na kluczowe miesiące.

Gotowość na świąteczny sezon zakupowy

Przygotujesz się na najbardziej intensywny okres w handlu, zdobywając przewagę nad konkurencją i wykorzystując świąteczny popyt oraz Black Friday!

Prowadzący
Jakub Wójcik

CEO Emerald Media z kilkuletnim doświadczeniem w Facebook Ads oraz kilkoma milionami złotych wydanymi na reklamy.

Nawet jeśli jesteś totalnym laikiem, ten webinar jest doskonałym wstępem do zrozumienia jak planować strategię marketingową.

Webinar odbędzie się 25 września 2024 o 18:00
Pozostało:

Dni
Godzin
Minuty

Jak przygotować strategię reklamową na najbardziej intensywny czas w e-commerce w roku

ZAPISZ SIĘ TERAZ NA DARMOWY WEBINAR Z JAKUBEM WÓJCIKIEM