fbpx

Kurs online: Sekrety Facebook Ads

Naucz臋 Ci臋 tworzy膰 reklamy, kt贸re sprzedaj膮!

  • 11 godzin materia艂贸w bez lania wody,
  • przyk艂ady prawdziwych kampanii z ogromnymi bud偶etami,
  • gotowe strategie, kt贸re dzia艂aj膮,
  • przyk艂ady dzia艂a艅 dla konkretnych bran偶y!

Jakub W贸jcik,
CEO @ Emerald Media

Czy chcesz, aby Twoja firma wreszcie wyprzedzi艂a konkurencj臋 i nie narzeka艂a na brak klient贸w?

Je艣li chcesz nauczy膰 si臋 tworzenia 艣wietnych reklam na Facebooku, to jeste艣 we w艂a艣ciwym miejscu! Nasz kurs Facebook Ads pozwoli Ci rozwin膮膰 sw贸j biznes na skal臋, o jakiej marzysz.

Kurs Sekrety Facebook Ads – od zera do marketera powsta艂 na podstawie naszych do艣wiadcze艅 w uczeniu os贸b na ka偶dym poziomie zaawansowania, jak robi膰 reklamy ze 艣wietnymi zwrotami.

Ca艂o艣膰 za mniej, ni偶 miesi臋czny koszt zatrudnienia agencji reklamowej!

Ale uwaga!

Ca艂y kurs zawiera ok. 60 odcink贸w. Je艣li naprawd臋 chcesz osi膮ga膰 艣wietne rezultaty przez reklamy na Facebooku, musisz spe艂ni膰 2 warunki:

  1. Musisz codziennie przerabia膰 przynajmniej 1 odcinek kursu. W ten spos贸b uko艅czysz go w ci膮gu ok. 2 miesi臋cy. Systematyczno艣膰 to podstawa!
  2. Musisz wprowadza膰 zdobyt膮 wiedz臋 w praktyk臋 i 膰wiczy膰, aby zebra膰 niezb臋dne do艣wiadczenie.聽Sama wiedza, bez odpowiedniego zastosowania, nie wystarczy.

Po spe艂nieniu tych warunk贸w gwarantujemy, 偶e Twoje kampanie reklamowe b臋d膮 przynosi艂y zwroty przekraczaj膮ce Twoje oczekiwania!

Ale czy reklamy na Facebooku mog膮 si臋 op艂aca膰?

Zobacz przyk艂ad, jak nasze kampanie wygenerowa艂y ponad 14-krotny zwrot:

  • bran偶a:聽Health & Beauty
  • zainwestowali艣my w reklamy 10 277,16 z艂
  • wygenerowali艣my sprzeda偶 na 147 319,69 z艂!
Kampania opiera艂a si臋 na promocji 3 best-seller贸w ze sklepu w艣r贸d os贸b podobnych do dotychczasowych fan贸w strony oraz do “zimnych grup” z zainteresowa艅.

O grupach podobnych odbiorc贸w i testowaniu grup z zainteresowa艅 m贸wi臋 szczeg贸艂owo w 6 rozdziale kursu.

Obok kolejny przyk艂ad, jak nasze kampanie wygenerowa艂y ponad 17-krotny zwrot:

  • bran偶a:聽Dekoracja wn臋trz
  • zainwestowali艣my w reklamy 7 969,45 z艂
  • wygenerowali艣my sprzeda偶 na 138 269,73 z艂!

Kampania wykorzystywa艂a dobrze dobrane grupy podobnych odbiorc贸w oraz remarketing dynamiczny z katalogu.

O grupach podobnych odbiorc贸w m贸wi臋 w rozdziale 6, a o remarketingu dynamicznym z katalogu w rozdziale 4聽kursu.

Zobacz kolejny przyk艂ad, jak nasze kampanie wygenerowa艂y ponad 19-krotny zwrot:

  • bran偶a:聽Produkty cyfrowe DIY
  • zainwestowali艣my w reklamy 1 011,84 z艂
  • wygenerowali艣my sprzeda偶 na 19 865,00 z艂!
Sukces kampanii opiera艂 si臋 na bardzo anga偶uj膮cych postach reklamowych, wykorzystuj膮cych storytelling i odwo艂uj膮cych si臋 mocno do korzy艣ci dla klient贸w.

O odpowiednim dobieraniu korzy艣ci m贸wi臋 szczeg贸艂owo w rozdziale 3, natomiast o pisaniu anga偶uj膮cych tekst贸w – w rozdziale 7 kursu.

Jak widzisz,聽odpowiednio przygotowane kampanie reklamowe potrafi膮 generowa膰 kilkunastokrotnie wi臋ksze zwroty, ni偶 zainwestowany bud偶et.

Wszystkie techniki, kt贸re pozwoli艂y nam wygenerowa膰 powy偶sze wyniki, s膮 szczeg贸艂owo opisane w kursie!

Je艣li chcesz, abym nauczy艂 Ci臋 tworzenia podobnych kampanii dla Twojej firmy lub Twoich klient贸w, zapisz si臋 na nasz kurs reklamy na Facebooku ju偶 teraz!

Czego nauczy Ci臋 ten kurs?

Nasz kurs Facebook Ads pomo偶e Ci zosta膰 ekspertem od reklamy na Facebooku聽– niezale偶nie od tego, czy jeste艣 totalnie pocz膮tkuj膮cy, czy robisz ju偶 swoje w艂asne kampanie.

Dla kogo przeznaczony jest kurs?

Nasz kurs聽reklamy na Facebookujest skierowany do ka偶dego, kto chce podnie艣膰 swoj膮 wiedz臋 o marketingu internetowym, a w szczeg贸lno艣ci do:

Zobacz przyk艂adowy odcinek kursu reklamy na Facebooku!

Autor: Jakub W贸jcik

CEO w Emerald Media z kilkuletnim do艣wiadczeniem w Facebook Ads oraz ponad milionem z艂otych wydanym na reklamy.

Nawet je艣li jeste艣 totalnym amatorem, wyszkol臋聽 Ci臋 na do艣wiadczonego marketera, tak jak wyszkoli艂em swoich pracownik贸w i klient贸w.

Ucz臋 innych tworzenia kampanii na Facebooku, poniewa偶 sam wiem, jak robi膰 je skutecznie.

Jaki jest poziom trudno艣ci kursu online?

Nasz Kurs reklamy na Facebooku jest zaprojektowany w taki spos贸b, aby osoby na ka偶dym poziomie zaawansowania mog艂y si臋 z nim rozwin膮膰 – zar贸wno聽pocz膮tkuj膮cy, jak i zaawansowani.聽Zosta艂 podzielony na dwa oddzielne poziomy.

Osoby pocz膮tkuj膮ce, kt贸re nigdy nie widzia艂y jeszcze mened偶era reklam, zostan膮 odpowiednio wprowadzone w ekosystem Facebooka i nauczone podstaw teoretycznych marketingu w poziomie podstawowym.

Osoby na wy偶szym poziomie mog膮 wskoczy膰 od razu do bardziej zaawansowanych rozdzia艂贸w, odkrywaj膮c poziom zaawansowany.

Ten Kurs Facebook Ads zawiera r贸wnie偶 nasze autorskie metody i sposoby, kt贸rych prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej w polskim internecie. Niekt贸re z nich zaskocz膮 Ci臋 swoj膮 prostot膮, inne z kolei sprawi膮, 偶e ju偶 nigdy nie b臋dziesz patrze膰 tak samo na zbieranie danych przez Facebooka 馃槈

Co znajdziesz w kursie?

0
rozdzia艂贸w
0 +
godzin materia艂贸w
1
proces, kt贸ry zmienia my艣lenie

Krok po kroku przeprowadzimy Ci臋 przez 艣wiat reklam na Facebooku:

Poziom PODSTAWOWY:

W tym rozdziale opowiem Ci o tym, na czym w og贸le polega marketing, a tak偶e jak przerabia膰 kurs Facebook Ads, aby wyci膮gn膮膰 z niego najwi臋cej!

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Co znajdziesz w kursie?
  2. Na czym polega marketing?
  3. Podstawowe poj臋cia

W tym rozdziale poka偶臋 Ci, jak ustawi膰 wszystkie niezb臋dne narz臋dzia do tworzenia reklam na Facebooku – potrzebujesz jedynie prywatny profil!

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do konfiguracji
  2. Fanpage
  3. Mened偶er firmy i konto reklamowe
  4. Piksel Facebooka i mened偶er zdarze艅
  5. Instalacja i weryfikacja piksela
  6. Weryfikacja domeny
  7. Konfiguracja dodatkowych zdarze艅
  8. P艂atno艣ci, rozliczenia i faktury
  9. Podsumowanie

W tym rozdziale poka偶臋 Ci od A do Z jak:

  • zaplanowa膰 swoj膮 kampani臋 jeszcze przed otwarciem laptopa
  • dobra膰 cel reklamowy
  • ustali膰 grup臋 docelow膮
  • przygotowa膰 teksty i kreacje reklamowe

Wszystko to na przyk艂adzie najpopularniejszego rodzaju kampanii reklamowej, czyli kampanii promuj膮cej sklep internetowy!

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie: pierwsza kampania na konwersje
  2. Od czego zacz膮膰 ka偶d膮 kampani臋
  3. Struktura kampanii reklamowej
  4. Ustawienia kampanii
  5. Ustawienia zestawu reklam
  6. Ustawienia kreacji
  7. Struktura drzewiasta kampanii
  8. Podsumowanie: co po publikacji reklamy?

Kiedy ju偶 poznasz kampani臋 na konwersj臋, wsp贸lnie przygotujemy te偶 kilka innych popularnych typ贸w kampanii:

  • pozyskiwanie kontakt贸w (idealne dla firm us艂ugowych i B2B)
  • sprzeda偶 z katalogu (rozszerzenie kampanii na konwersje dla sklep贸w internetowych)
  • aktywno艣膰 (ciekawy spos贸b zwi臋kszenia wiarygodno艣ci dla nowych stron)
  • ruch (dodatkowy, uzupe艂niaj膮cy spos贸b kierowania ruchu np. na kana艂 na YouTube czy bloga)

Ka偶d膮 kampani臋 zaplanujemy od A do Z, razem z grup膮 docelow膮 i kreacjami reklamowymi!

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie: cztery przyk艂adowe kampanie reklamowe
  2. Pozyskiwane kontakt贸w
  3. Sprzeda偶 z katalogu
  4. Ruch na stronie
  5. Aktywno艣膰

Kiedy Twoje kampanie b臋d膮 ju偶 opublikowane, nadejdzie czas na analizowanie ich wynik贸w oraz optymalizacj臋! W tym rozdziale dowiesz si臋:

  • jak analizowa膰 wyniki poszczeg贸lnych kampanii, zestaw贸w reklam i kreacji
  • jak zmniejsza膰 koszty reklam i generowa膰 wi臋cej konwersji
  • jak skutecznie skalowa膰 swoje kampanie

Ten rozdzia艂 pozwoli Ci tworzy膰 coraz bardziej op艂acalne kampanie.

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do analizy i optymalizacji
  2. Faza uczenia
  3. Analizowanie kreacji reklamowych
  4. Analizowanie zestaw贸w reklam
  5. Testy A/B
  6. Zaw臋偶anie
  7. Wykluczanie
  8. Skalowanie
  9. Podsumowanie

Poziom ROZSZERZONY:

W tym rozdziale wr贸cimy na chwil臋 do tematu grup docelowych, aby przyjrze膰 im si臋 bardziej szczeg贸艂owo. Powiemy sobie, jakie rodzaje grup docelowych mo偶emy tworzy膰 na Facebooku, i om贸wimy bli偶ej ka偶dy typ.

Poka偶臋 Ci tak偶e, jak analizowa膰 r贸偶ne grupy mi臋dzy sob膮 dzi臋ki narz臋dziom Facebooka.

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do grup odbiorc贸w
  2. Grupy z zainteresowa艅
  3. Grupy niestandardowe (Custom Audiences)
  4. Grupy podobnych odbiorc贸w (Lookalike Audiences)
  5. Analizowanie grup odbiorc贸w

W tym rozdziale poka偶臋 Ci, jak przej艣膰 na聽wy偶szy poziom聽w reklamach na Facebooku.

Dowiesz si臋 przede wszystkim:

  • jak pisa膰 艣wietne teksty reklamowe
  • jak tworzy膰 skuteczne kreacje reklamowe
  • jak u艂atwia膰 sobie codzienn膮 prac臋 z reklamami
  • jak tworzy膰 remarketing

Na koniec poka偶臋 Ci te偶 kilka kreacji reklamowych, kt贸re odnios艂y 艣wietne rezultaty, i wyt艂umacz臋, dlaczego im si臋 to uda艂o!

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie do najlepszych praktyk
  2. Regu艂y automatyczne
  3. U艂atwianie sobie pracy
  4. Jak pisa膰 艣wietne teksty reklamowe
  5. Jak tworzy膰 艣wietne kreacje reklamowe
  6. R贸偶ne rodzaje grup Lookalikes
  7. CBO: najlepsze praktyki
  8. Remarketing
  9. Lejki sprzeda偶owe
  10. Podsumowanie: najlepsze kreacje reklamowe

W tym rozdziale poka偶臋 Ci kilka sztuczek i najbardziej zaawansowanych technik, dzi臋ki kt贸rym Twoje reklamy przegoni膮 konkurencj臋.

Dowiesz si臋 tak偶e troch臋 wi臋cej na bardziej zaawansowane tematy.

Lista odcink贸w w tym rozdziale:

  1. Wprowadzenie: sztuczki, strategie, do艣wiadczenie
  2. Harmonogram wy艣wietlania reklam – ciekawe zastosowania
  3. Generowanie wysokiej jako艣ci lead贸w z reklam kontaktowych
  4. Tworzenie realistycznych kreacji reklamowych
  5. Targetowanie przez kreacj臋
  6. Podkradanie fan贸w z grup konkurencji
  7. Jak tworzy膰 kreacje video dzi臋ki Canvie
  8. Ciekawe zainteresowania i ukryte opcje targetowania
  9. W艂asne kolumny z zastosowaniem biznesowym
  10. Dostosowywanie format贸w kreacji do umiejscowie艅
  11. Social Proof dzi臋ki wykorzystywaniu istniej膮cego posta
  12. Redukowanie nak艂adania si臋 aukcji przez regu艂臋 automatyczn膮
  13. Promowanie grupy na Facebooku z u偶yciem reklam
  14. R贸偶ne opcje optymalizacji
  15. Remarketing sekwencyjny
  16. Inspiracje – 3 przyk艂adowe strategie dla r贸偶nych marek

W ostatnim rozdziale poka偶臋 Ci, jak mo偶esz dalej rozwija膰 swoj膮 wiedz臋 o reklamach na Facebooku. Dowiesz si臋 tak偶e kilku praktycznych zagadnie艅 zwi膮zanych bardziej z prac膮 w marketingu na Facebooku, ni偶 z samym marketingiem:

  • sk膮d czerpa膰 inspiracje
  • jak radzi膰 sobie z blokadami kont reklamowych
  • jak udost臋pnia膰 zasoby innym u偶ytkownikom i firmom
  • jak raportowa膰 wyniki reklam
  • jak rozlicza膰 faktury z Facebooka
  • jakie b艂臋dy i problemy wyst臋puj膮 przy codziennej pracy z Facebookiem i jak sobie z nimi radzi膰
  • jak wygl膮da marketing na Facebooku za granic膮
  • jak integrowa膰 kampanie z zewn臋trznymi aplikacjami (m.in. Zapier)
  • jak tworzy膰 i konfigurowa膰 w艂asny katalog produkt贸w na Facebooku

W tym rozdziale b臋d膮 na bie偶膮co pojawia艂y si臋 tak偶e nowo艣ci i ciekawostki ze 艣wiata reklam na Facebooku.

Lista odcink贸w b臋dzie dodana wkr贸tce.

Pami臋taj!

Je艣li naprawd臋 chcesz zosta膰 ekspertem od reklamy na Facebooku, opr贸cz przyswojenia wiedzy z tego kursu musisz jeszcze w艂o偶y膰 du偶o w艂asnej pracy w 膰wiczenie, testowanie i analizowanie swoich kampanii.

Zapisz si臋 na kurs i otrzymaj:

1199z艂

950z艂

+VAT

Zapisz si臋 na kurs, wybieraj膮c
pakiet GOLD lub EMERALD!

Pakiet
GOLD

1199z艂

netto

1474z艂 brutto

Pakiet
EMERALD

2399z艂

netto

2950z艂 brutto

Wystawiamy faktury VAT. Potrzebujesz proformy? Kupujesz spoza Polski? Napisz do nas na kursy@emeraldmedia.pl

Opinie tester贸w i kursant贸w

Sebastian Woropaj

Specjalista ds. SEO

Ewa Zwoli艅ska

Specjalistka ds. copy

Sylwia K膮kol

Specjalistka ds. marketingu

FAQ: najcz臋艣ciej zadawane pytania odno艣nie kursu

Cena kursu jest dostosowana do os贸b, dla kt贸rych wsp贸艂praca z agencj膮 reklamow膮 jest za droga (koszt takiej wsp贸艂pracy to zwykle 3-4 tysi膮ce z艂otych MIESI臉CZNIE). W ten spos贸b mog膮 one wej艣膰 w 艣wiat reklamy na Facebooku ze znacznie mniejszym ryzykiem inwestycyjnym.

W kursie Serety Facebook Ads t艂umaczymy r贸wnie偶 podstawowe zagadnienia zwi膮zane z teori膮 marketingu: od researchu grupy docelowej, przez okre艣lanie korzy艣ci, a偶 po tworzenie reklam przyci膮gaj膮cych uwag臋. Osoby pocz膮tkuj膮ce b臋d膮 mog艂y wi臋c z 艂atwo艣ci膮 wej艣膰 w 艣wiat marketingu internetowego!

Oczywi艣cie – reklamy zawsze mog膮 by膰 zrobione jeszcze lepiej 馃檪 W kursie pokazujemy mn贸stwo przydatnych technik analitycznych, dzi臋ki kt贸rym mo偶na zwi臋ksza膰 skuteczno艣膰 swoich kampanii, a tak偶e dzielimy si臋 gotowymi strategiami, kt贸re sprawdzaj膮 si臋 w praktyce.

W kursie zawarli艣my r贸wnie偶 sporo autorskich technik, kt贸rych prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej. Poza tym, ekosystem Facebooka ca艂y czas si臋 zmienia, i b臋dziemy aktualizowa膰 nasze tre艣ci – mo偶e to by膰 dla Ciebie 艣wietny spos贸b, aby zawsze by膰 na bie偶膮co ze zmianami!

W kursie pokazujemy r贸偶ne rodzaje kampanii, dobrane pod wiele rodzaj贸w firm i bran偶y, dzi臋ki czemu Twoja wiedza b臋dzie wszechstronna. Dzielimy si臋 tak偶e technikami, kt贸re przydaj膮 si臋 zw艂aszcza podczas wsp贸艂pracy przy reklamach z klientami i innymi firmami. Znajdziesz tam r贸wnie偶 quizy i 膰wiczenia, kt贸re pozwol膮 Ci prze膰wiczy膰 swoje umiej臋tno艣ci i zbudowa膰 kompetencje, za kt贸re niejedna firma b臋dzie gotowa Ci zap艂aci膰!

Oczywi艣cie, 艣ledzimy te zmiany na bie偶膮co, i b臋dziemy aktualizowa膰 nasz kurs wraz z nowo艣ciami na Facebooku. Jako agencja marketingowa, sami musimy ca艂y czas by膰 na czasie z narz臋dziami 馃槈

Tak, w kursie znajdziesz wiele kampanii stawianych od A do Z, wraz z om贸wieniem przygotowania teoretycznego i konkretnymi kreacjami reklamowymi. Pokazujemy tak偶e przyk艂ady kampanii, kt贸re realizowali艣my dla siebie lub dla naszych klient贸w, wraz z analiz膮 ich sukces贸w.

Facebook kurs zaprojektowa艂 w taki spos贸b, aby przekaza膰 w nim bardziej specyfikacj臋 techniczn膮, ni偶 praktyczne porady na temat tworzenia skutecznych reklam. Oczywi艣cie warto r贸wnie偶 przerobi膰 kurs Facebooka, aby mie膰 poj臋cie o zagadnieniach technicznych, ale sama teoria dotycz膮ca serwisu to zdecydowanie za ma艂o, 偶eby by膰 dobrym marketerem 馃檪

Nie uda艂o nam si臋 odpowiedzie膰 na Twoje pytania? Napisz do nas na kursy@emeraldmedia.pl – z ch臋ci膮 pomo偶emy Ci zadecydowa膰, czy nasz Facebook Kurs Online jest dla Ciebie! 馃檪