fbpx

Kurs online: Sekrety Facebook Ads

Zapisz się na kurs: Sekrety Facebook Ads - od zera do marketera!

Premierę kursu zaplanowaliśmy na październik 2021.

Jeżeli chcesz rozwijać swoją wiedzę na temat reklamy na Facebooku w sposób poukładany i kompleksowy, to znajdujesz się we właściwym miejscu!

Kurs Sekrety Facebook Ads – od zera do marketera powstał na podstawie naszych doświadczeń w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych, na które przeznaczyliśmy już kilka milionów złotych – i to z całkiem niezłym zwrotem!

Autor kursu: Jakub Wójcik

CEO w Emerald Media z kilkuletnim doświadczeniem w Facebook Ads oraz ponad milionem złotych wydanym na reklamy.

Przekazuję wiedzę w sposób prosty, zrozumiały i intuicyjny.

Uczę innych tworzenia kampanii na Facebooku, ponieważ sam wiem, jak robić je skutecznie, co może potwierdzić wielu klientów, dla których pracowaliśmy.

Dla kogo jest kurs?

Dla właścicieli małych firm i menedżerów

Kurs pokaże Ci, jak pozyskiwać nowych klientów dla swojej firmy, oraz da Ci wystarczającą wiedzę, aby delegować i nadzorować obsługę kampanii przez Twoich pracowników lub zewnętrzne agencje!

Dla pracowników agencji i freelancerów

Kurs pozwoli Ci rozwinąć swoje umiejętności, dzięki czemu skuteczność Twoich kampanii z czasem się podniesie. Zobaczysz również wiele praktycznych strategii, sztuczek i wskazówek, które ułatwią Ci codzienną pracę i zaoszczędzą mnóstwo czasu

Jaki jest poziom trudności kursu?

Kurs jest zaprojektowany w taki sposób, aby osoby na każdym poziomie zaawansowania mogły się z nim rozwinąć.

Osoby początkujące, które nigdy nie widziały jeszcze menedżera reklam, zostaną odpowiednio wprowadzone w ekosystem Facebooka i nauczone podstaw teoretycznych marketingu. Od zakładania własnego fanpage’a, przez konfigurację Business Managera, konta reklamowego i piksela Facebooka, aż po stworzenie swojej pierwszej kampanii reklamowej!

Osoby na wyższym poziomie mogą wskoczyć od razu do bardziej zaawansowanych rozdziałów, z których składa się większość kursu. Znajdą tam praktyczne porady oraz strategie, a także mnóstwo przydatnych sposobów na optymalizację reklam, aby wyciągnać ze swoich działań jak najwyższy ROAS.

Kurs zawiera również nasze autorskie metody i sposoby, których prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej w polskim internecie. Niektóre z nich zaskoczą Cię swoją prostotą, inne z kolei sprawią, że już nigdy nie będziesz patrzeć tak samo na zbieranie danych przez Facebooka 😉

Co znajdziesz w kursie?

Cały kurs składa się z ponad 60 odcinków, podzielonych na 9 rozdziałów, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez świat reklam na Facebooku:

W tym rozdziale w trzech odcinkach powiemy sobie o tym, co znajdziesz w kursie, oraz na czym polega świat marketingu. Przyjemne wejście do zupełnie nowego świata dla początkujących, a także krótki przewodnik po kursie 🙂

W tym rozdziale pokażę Ci od zera jak zacząć konfigurację swoich narzędzi reklamowych – musisz mieć jedynie założony profil na Facebooku. Razem stworzymy i skonfigurujemy:

  • fanpage (stronę firmową)
  • menedżera firmy
  • piksel Facebooka
  • zweryfikowaną domenę

Następnie pokażę Ci, jak połączyć te elementy ze sobą i jeszcze raz upewnimy się, że wszystko działa poprawnie!

W tym rozdziale pokażę Ci od A do Z jak:

  • zaplanować swoją kampanię jeszcze przed otwarciem laptopa
  • dobrać cel reklamowy
  • ustalić grupę docelową
  • przygotować teksty i kreacje reklamowe

Wszystko to na przykładzie najpopularniejszego rodzaju kampanii reklamowej, czyli kampanii promującej sklep internetowy!

Kiedy już poznasz kampanię na konwersję, wspólnie przygotujemy też kilka innych popularnych typów kampanii:

  • pozyskiwanie kontaktów (idealne dla firm usługowych i B2B)
  • sprzedaż z katalogu (rozszerzenie kampanii na konwersje dla sklepów internetowych)
  • aktywność (ciekawy sposób zwiększenia wiarygodności dla nowych stron)
  • ruch (dodatkowy, uzupełniający sposób kierowania ruchu np. na kanał na YouTube czy bloga)

Każdą kampanię zaplanujemy od A do Z, razem z grupą docelową i kreacjami reklamowymi!

Kiedy Twoje kampanie będą już opublikowane, nadejdzie czas na analizowanie ich wyników oraz optymalizację! W tym rozdziale dowiesz się:

  • jak analizować wyniki poszczególnych kampanii, zestawów reklam i kreacji
  • jak zmniejszać koszty reklam i generować więcej konwersji
  • jak skutecznie skalować swoje kampanie

Ten rozdział pozwoli Ci tworzyć coraz bardziej opłacalne kampanie.

W tym rozdziale wrócimy na chwilę do tematu grup docelowych, aby przyjrzeć im się bardziej szczegółowo. Powiemy sobie, jakie rodzaje grup docelowych możemy tworzyć na Facebooku, i omówimy bliżej każdy typ:

  • grupy z zainteresowań
  • grupy niestandardowe (Custom audiences)
  • grupy podobnych odbiorców (Lookalikes)

Pokażę Ci także, jak analizować różne grupy między sobą dzięki narzędziom Facebooka.

W tym rozdziale pokażę Ci, jak przejść na wyższy poziom w reklamach na Facebooku.

Dowiesz się przede wszystkim:

  • jak pisać świetne teksty reklamowe
  • jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe
  • jak ułatwiać sobie codzienną pracę z reklamami
  • jak tworzyć remarketing
  • jak budować społeczny dowód słuszności (Social proof)

Na koniec pokażę Ci też kilka kampanii reklamowych, które odniosły świetne rezultaty, i wytłumaczę, dlaczego im się to udało!

W tym rozdziale pokażę Ci kilka sztuczek i najbardziej zaawansowanych technik, dzięki którym Twoje reklamy przegonią konkurencję.

Dowiesz się także trochę więcej na bardziej zaawansowane tematy:

  • jakie błędy i problemy występują przy codziennej pracy z Facebookiem i jak sobie z nimi radzić
  • jak wygląda marketing na Facebooku za granicą
  • jak integrować kampanie z zewnętrznymi aplikacjami (m.in. Zapier)
  • jak tworzyć i konfigurować własny katalog produktów na Facebooku
  • jak wybierać rodzaj optymalizacji dla kampanii

W ostatnim rozdziale pokażę Ci, jak możesz dalej rozwijać swoją wiedzę o reklamach na Facebooku. Dowiesz się także kilku praktycznych zagadnień związanych bardziej z pracą w marketingu na Facebooku, niż z samym marketingiem:

  • skąd czerpać inspiracje
  • jak radzić sobie z blokadami kont reklamowych
  • jak udostępniać zasoby innym użytkownikom i firmom
  • jak raportować wyniki reklam
  • jak rozliczać faktury z Facebooka

W tym rozdziale będą na bieżąco pojawiały się także nowości i ciekawostki ze świata reklam na Facebooku.

Zapisz się na kurs, aby uzyskać niższą cenę podczas premiery:

Premierę kursu zaplanowaliśmy na październik 2021.