Dołącz do kursu "Eksperckie strategie"!
Jakie by to było uczucie, gdyby udało Ci się
podwoić skuteczność
Twoich reklam na Facebooku i zmniejszyć ich koszty?


A co, gdyby udało Ci się nawet potroić Twój dotychczasowy ROAS?
Pewnie część Twoich problemów po prostu by się skończyła – więcej klientów w Twojej firmie oznacza w końcu więcej pieniędzy.
Ale jak to możliwe, że pomimo wszelkich starań, ciągle nie możesz przebić pewnego poziomu i masz wrażenie, że stoisz w miejscu?
Jeżeli Twoje reklamy nie radzą sobie najlepiej, to poniżej znajdziesz najczęstsze błędy, jakie za tym stoją:
-
BŁĄD #1: CZEKASZ NA CUD
Myślisz, że Twoje reklamy po jakimś czasie "same zaczną działać". Usprawiedliwiasz słabe wyniki małą ilością danych, zgromadzonych na pikselu. -
BŁĄD #2: KRĘCISZ SIĘ W KÓŁKO
Testujesz ciągle te same reklamy, zwykle w obrębie tych samych grup docelowych. Liczysz na to, że w końcu znajdziesz wymarzone zainteresowania lub magiczne teksty, które pomnożą Twój ROAS. -
BŁĄD #3: ROBISZ TO SAMO, CO WSZYSCY
Tworzysz reklamy na szybko, najmniejszym wysiłkiem, bez stosowania zaawansowanych technik i wyróżniania się na tle konkurencji. -
BŁĄD #4: SPRZEDAJESZ NA ZIMNO
Próbujesz wciskać swoje produkty osobom, które widzą Twoją markę po raz pierwszy w życiu. Nawet jeśli stosujesz remarketing, to powtarzasz w nim te same kreacje, co w normalnych kampaniach.
Powyższe problemy są naprawdę proste do rozwiązania, kiedy znasz odpowiednie metody
Stworzyliśmy produkt idealny dla takich osób, jak Ty – niezadowolonych ze skuteczności swoich reklam na Facebooku.
Jeśli więc masz:
- dość przepalania kasy na słabe kampanie,
- firmę, której przydałoby się więcej klientów,
- czas i ochotę na to, aby wziąć sprawy w swoje ręce,
to nasz kurs Eksperckie strategie Facebook Ads jest dopasowany idealnie dla Ciebie!
Kurs online: Eksperckie strategie Facebook Ads
Czyli kilkanaście najcenniejszych lekcji z naszego flagowego kursu Sekrety Facebook Ads, w których tłumaczę, jak wyciągać ze swoich kampanii jak najlepsze wyniki i wejść na wyższy poziom.
Idealne rozszerzenie wiedzy dla osób, które już potrafią stawiać kampanie reklamowe.
- dostęp do kursu i aktualizacji przez rok
- dostęp do nagrań z webinarów
- dostęp do Case Study: 10 najlepszych kampanii od Emerald Media
- wsparcie mailowe w przypadku pytań lub problemów


Autor: Jakub Wójcik,
CEO w Emerald Media sp. z o. o.
Dla kogo przeznaczony jest kurs?
- dla tych, którzy potrafią robić kampanie reklamowe na Faceboku, ale czują, że mogą generować lepsze efekty
- dla osób, które chcą wejść na profesjonalny poziom
- dla każdego, kto chce wreszcie przegonić konkurencję na Facebooku
Dla kogo NIE jest ten kurs?
- nie dla osób, które zarabiają wystarczająco dużo dzięki swoim reklamom i nie chcą już podnosić ich skuteczności
- nie dla osób, które jeszcze nie potrafią stawiać własnych kampanii reklamowych.
- nie dla osób, które szukają sposobów na to, jak przechytrzyć algorytm Facebooka
Zobacz, jak moje metody pomogły rozwinąć się osobom takim, jak Ty
Przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 14-krotny zwrot dla firmy z branży Beauty.
- zainwestowaliśmy 10 277,16zł w reklamy
- wygenerowaliśmy 147 319,69zł sprzedaży








Obok kolejny przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 17-krotny zwrot w branży Dekoracji wnętrz.
- zainwestowaliśmy 7 969,45zł w reklamy
- wygenerowaliśmy 138 269,73zł sprzedaży
Zobacz kolejny przykład, jak nasze kampanie wygenerowały ponad 19-krotny zwrot ze sprzedaży e-booków.
- zainwestowaliśmy 1 011,84zł w reklamy
- wygenerowaliśmy 19 865,00zł sprzedaży




Ty również możesz generować podobne wyniki. Sukcesy powyższych projektów to nie efekt przypadku, tylko konkretnych technik i naszego doświadczenia. Teraz masz okazję przetestować nasze metody u siebie 🙂
Cześć! Nazywam się Jakub Wójcik
i stworzyłem ten kurs z myślą o takich firmach, jak Twoja!
Prowadzę agencję Emerald Media z kilkuletnim doświadczeniem w Facebook Ads oraz ponad milionem złotych wydanym na reklamy.
Być może znasz mnie z kanału na YouTube lub z webinarów, które prowadzę co miesiąc.
Uczę innych tworzenia kampanii na Facebooku, ponieważ sam wiem, jak robić je skutecznie.


Co znajdziesz w kursie?
Dowiesz się, na jakie metryki zwracać uwagę podczas analizy swoich kampanii, oraz jakie wnioski z nich wyciągać, aby wprowadzać odpowiednie zmiany i podnosić swój ROAS.
Nauczysz się automatyzować działania na koncie reklamowym, aby nie spędzać tak dużo czasu w menedżerze reklam!
Pokażę Ci, jak pisać teksty reklamowe, które przykuwają uwagę potencjalnych klientów i przekonują ich do kliknięcia!
Nauczę Cię tworzenia kreacji, obok których Twoi potencjalni klienci nie będą w stanie przejść obojętnie!
Pokażę Ci, jakimi zasadami należy się kierować stricte podczas tworzenia reklam dostosowanych do mediów społecznościowych (Facebooka i Instagrama)!
Nauczę Cię wyciskać grupy Lookalikes do ostatniej kropli, tak aby algorytm Facebooka działał na Twoją korzyść przy dobieraniu nowych klientów!
Pokażę Ci, jak przekonywać niezdecydowanych oraz jak tworzyć zaawansowane sekwencje remarketingowe, które Twoi klienci zapamiętają na długo!
Nauczę Cię projektowania lejków sprzedażowych, które zamienią ruch zimny w ruch ciepły i oswoją klientów z Twoją marką!
W tym odcinku pokażę Ci sposoby, dzięki którym leady generowane z reklam na Facebooku będą chętniej konwertowały na klientów.
W tym odcinku pokażę Ci autorską sztuczkę, która pozwala kompletnie pominąć targetowanie i trafiać do odpowiednich osób za pomocą wyłącznie kreacji!
W tym odcinku nauczę Cię jak tworzyć Social Proof, czyli społeczny dowód uznania dla Twoich postów reklamowych na Facebooku!
Wystawiamy faktury VAT. Potrzebujesz proformy? Kupujesz spoza Polski? Napisz do nas na hello@emeraldmedia.pl
Czyli kilkanaście najcenniejszych lekcji z naszego flagowego kursu Sekrety Facebook Ads, w których tłumaczę, jak wyciągać ze swoich kampanii jak najlepsze wyniki i wejść na wyższy poziom.
Idealne rozszerzenie wiedzy dla osób, które już potrafią stawiać kampanie reklamowe.


Autor: Jakub Wójcik,
CEO w Emerald Media sp. z o. o.
Zobacz opinie zadowolonych kursantów
Zrobiłem dużo szkoleń z Facebooka. Niektóre były "przeładowane" treścią - dla osoby wtedy początkującej było to całkowicie niepotrzebne. Wiele osób szuka prostych rozwiązań i mechanizmów. Podoba mi się w kursie Jakuba - że to konkret: pokazuje co, jak, gdzie, dlaczego... ale przy tym nie przynudza 🙂 To jest takie szkolenie w którym nie musisz wiedzieć nic o reklamach - a ustawisz je błyskawicznie. I faktycznie to jest esencja, nie ma żadne "lanie wody"... A w obecnych czasach w nadmiarze informacji - szukamy tego co najważniejsze. Uważam, że to obowiązkowy kurs dla osoby, które chcą poznać i szybko ustawić reklamy. Dzięki temu oszczędzą masę czasu, a także nie popełnią mnóstwo błędów gdyby robili to po omacku.
Łukasz
Sylwia