Jak przygotować strategię reklamową na ostatni kwartał roku?
ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR 25/09 18:00
Otrzymasz konkretne wskazówki, jak maksymalnie wykorzystać ostatnie miesiące roku na efektywną promocję. Jak zoptymalizować budżet reklamowy i dotrzeć do swojej grupy docelowej.
Nie przegap okazji! Zapisz się już teraz i przygotuj swój biznes na najbardziej dochodowy okres w e-commerce!
Co zyskasz ?
Praktyczne porady
Dowiesz się, jak skutecznie zaplanować kampanie reklamowe na ostatni kwartał, korzystając z konkretnych przykładów i case studies.
Zarządzanie budżetem reklamowym
Poznasz strategie efektywnego wydatkowania budżetu reklamowego, aby uzyskać jak najlepszy zwrot z inwestycji.
Optymalizacja kampanii
Otrzymasz wskazówki, jak poprawić dotychczasowe działania reklamowe i zoptymalizować kampanie pod kątem sezonowych trendów.
Nowoczesne narzędzia marketingowe
Poznasz narzędzia i technologie, które mogą wspomóc Twoje działania reklamowe w końcówce roku – ale i również w kolejnych miesiącach!
Strategie dopasowane do rynku
Dowiesz się, jak analizować rynek oraz konkurencję i odpowiednio dostosować swoją strategię marketingową na kluczowe miesiące.
Gotowość na świąteczny sezon zakupowy
Przygotujesz się na najbardziej intensywny okres w handlu, zdobywając przewagę nad konkurencją i wykorzystując świąteczny popyt oraz Black Friday!
Prowadzący
Jakub Wójcik
CEO Emerald Media z kilkuletnim doświadczeniem w Facebook Ads oraz kilkoma milionami złotych wydanymi na reklamy.
Nawet jeśli jesteś totalnym laikiem, ten webinar jest doskonałym wstępem do zrozumienia jak planować strategię marketingową.